Alimentele care ajută la digestie

pesteMedicii speciali?ti consider? c? dieta este esen?ial? atunci când vine vorba despre o digestie s?n?toas?, sales iar alimentele ?i lichidele bogate în fibre, remedy omega 3 sau cele care con?in probiotice sunt alegerile care ne scap? de probleme. Un sistem digestiv s?n?tos se poate men?ine s?n?tos ?i datorit? consumului unor alimente care îl ajut?. Iat? care sunt acestea:

Pe?tele îmbun?t??e?te digestia

Datorit? con?inutului de omega 3, help un compus lipidic necesar pentru s?n?tatea organismului,  meniul bazat pe pe?te este foarte eficient împotriva problemelor digestive. Omega 3 se g?se?te  în carnea de somon, p?str?v, hering sau ton, îns? exist? ?i alte alimente bogate în ace?ti acizi gra?i pe care le putem include în dieta zilnic?: nucile, salata verde, soia ?i spirulina.

Berea, elimin? problemele digestive

Un studiu realizat de c?tre Institutul de Cercetare Medical? în Nutri?ie, parte a celebrei Universit??i Cambridge, a demonstrat c? berea poate avea un efect benefic asupra sistemului digestiv datorit? fibrelor solubile pe care le con?ine. Astfel, o cantitate de 300 ml de bere poate con?ine pân? la un gram de fibre solubile, ceea ce poate influen?a pozitiv tranzitul intestinal.

Este binecunoscut faptul c? un consum moderat de bere poate aduce beneficii organismului. Datorit? con?inutul de fibre al berii, sistemul digestiv poate avea la rândul lui de profitat. Întrucât fibrele pot stimula secre?ia de gastrin?, colecistochinin?, pancreatite, enzime ?i acid gastric, b?utura-aliment poate contribui la un tranzit intestinal corespunz?tor.”, a declarat Dr. Corina Zugravu.

Semin?ele de in

Pâine integral? cu semin?e de in reprezint? o bun? alegere care ajut? sistemul digestiv s? func?ioneze corect. În plus, consumate sub form? de ulei, semin?ele de in au ?i propriet??i calmante ?i antiinflamatoare, fiind foarte indicate în tratarea inflama?iilor tractului digestiv.

Comentarii

comentarii