Confruntarea brandurilor pe Facebook

imagesPreferin?a românilor pentru anumite m?rci, stomach dar ?i abilitatea companiilor de a pune în practic? strategii care s? atrag? aten?ia fac ca nume recent intrate pe pia?? s? fie mult mai pl?cute de români pe re?elele de socializare fa?? de altele cu tradi?ie.

Nem?ii de la Lidl au adunat pe pagina lor de Facebook, aproximativ 45.600 de fani din România. Retailerul a intrat imediat dup? lansare în topul magazinelor cu cele mai mul?i fani pe Facebook , plasându-se confortabil pe locul secund din cele 253 de pagini la categoria „magazine locale” de atunci, potrivit facebrands.ro, serviciul de monitorizare a paginilor de Facebook în România.

La categoria magazine online, s-a deta?at net fashiondays.ro, cel mai mare club privat de cumparaturi din Romania, cu aproximativ 1,3 milioane de vizitatori. Cu sediul central în Elve?ia ?i birouri în România, Bulgaria, Cehia, Ungaria, Italia, Germania, Polonia, Slovacia ?i Slovenia, Fashion Days- parte din Naspers Group- este pe pozi?ia a opta în clasamentul general.  Urmeaz? eMag cu aproximativ 587.000 de fani ?i Crystal Glamour cu 320.000 de fani.

Aqua Carpatica, brandul de ap? produs de Carpathians Springs SRL-una dintre companiile apar?inând Valvis Holding al omului de afaceri Jean Valvis, a reu?it s? „bat?” Coca Cola ?i PepsiCo în materie de „like-uri”. Pagina Aqua Carpatica a reu?it s? adune peste 848.000 de fani, fiind pe locul unu din 344 de pagini înscrise la categorie b?utur? ?i mâncare. Urmeaz? pagina Pepsi cu aproximativ 830.700 ?i Doncafe cu aproximativ 751.000 de like-uri, în timp ce pagina Coca Cola este de abia pe pozi?ia a opt-a, cu 460.000 de funi.

Sursa

Comentarii

comentarii