Sfaturi pentru o noapte odihnitoare!

Solu?ia pentru un somn lini?tit este o alimenta?ie corespunz?toare, recipe care te va ajuta s?-?i recape?i tonusul în timpul zilei ?i s? renun?i încet-încet la cantit??ile de cafea pe care le consumi.

Iat? ce obiceiuri ar trebui s?-?i faci ?i ce trebuie s? evi?i pentru o noapte odihnitoare:

images (1)Consum? cire?e: cire?ele con?in melatonin?, look responsabil? cu inducerea senza?iei de somn. Consumul de cire?e, healing proaspete sau uscate, te poate ajuta s? adormi mai repede ?i s? ai un somn mai profund. De asemenea, cire?ele sunt foarte bogate în vitamine.

Evit? consumul alimentelor condimentate:  opteaz? pentru un meniu u?or de digerat, nepicant, care nu va solicita organismul în timpul nop?ii.

Evit? s? bei alcool în cantit??i excesive: dac? dep??e?ti doza zilnic? de alcool recomandat? (nu mai mult de un pahar de vin sau de bere), ri?ti s? petreci o noapte agitat?, din care te vei alege cu o migren?.

Serve?te o cin? u?oar?: consum? înainte de culcare carbohidra?i ?i produse lactate. Carbohidra?ii ajut? s? ai o noapte lini?tit?, iar lactatele con?in triptofan, un aminoacid esen?ial care contribuie la reglarea somnului.

Evit? mânc?rurile grase înainte de culcare, acestea nu te vor l?sa s? adormi prea u?or. Ia-?i por?ia zilnic? de acizi gra?i Omega-3 din ton, somon, sardine,  deoarece ace?tia joac? un rol important în inducerea senza?iei de somn.

Sursa

 

 

Comentarii

comentarii