Veste proastă: Primul loc liber la RAR Iaşi este abia pe 10 ianuarie 2018

La sfârşitul lunii septembrie, la reprezentanţele RAR a fost aprobat şablonul de programări pentru anul 2018. Vestea însă nu este una plăcută, deoarece timpul de aşteptare este de câteva luni de zile.

„Primul loc disponibil la RAR Iaşi este în data de 1o ianuarie 2018. Abrogarea OUG nr 9/3013 privind timbrul de mediu pentru autovehicule a generat un aflux de solicitări care depăşeşte capacitatea medie de lucru a reprezentanţelor RAR, fapt care, inevitabil, a condus la creşterea intervalului de aşteptare la programare în ciuda tuturor măsurilor adoptate pentru evitarea acestui lucru. Dintre aceste măsuri menţionăm: extinderea temporară a programului de lucru (inclusiv în zilele de sâmbătă), refuzul acordării concediilor de odihnă pentru personal şi limitarea concediilor aflate în derulare (rechemare), precum şi delegarea personalului din cadrul anumitor reprezentanţe către altele mai solicitate/”, a declarat George Adrian Dincă, director general RAR.

Dacă unii ieşeni s-au resemnat şi aşteptă până la data programată oficial de cei de la RAR, există şi cazuri în care, înmatricularea unei maşini este necesară. O doamnă care ne-a sunat la redacţie s-a plâns de faptul că a fost programată în luna decembrie, dar că este prea târziu. „Sunt însărcinată, eu nasc până atunci şi avem nevoie de maşină. Am cumpărat maşina cu numere roşii din Botoşani, iar vânzătorul avea deja numerele roşii de două luni de zile. Ar fi trebuit să facă el programarea de când i s-au dat numerele, dar nu a făcut-o. Acum eu nu am cum să o înmatriculez în timp necesar”, a explicat femeia. Reprezentanţii RAR spun însă că nu pot face faţă cum ar trebui acestei avalanşe de second-handuri din alte ţări.

„Conducerea RAR caută în permanenţă soluţii care, în termen cât mai scurt, să vină în sprijinul clienţilor, cum ar fi urmărirea zilnică a gradului de utilizare a programărilor deja alocate şi suplimentarea în consecinţă a locurilor disponibile. Precizăm că programările la RAR se efectuează numai telefonic, sau pe internet, iar sistemele securizate şi de monitorizare permanente nu permit sub nicio formă favorizarea anumitor clienţi în detrimentul altora”, a mai precizat reprezentantul RAR.

Comentarii

comentarii