5 idei pentru un pranz sanatos la birou

Multi dintre noi sarim peste masa de pranz pentru ca suntem foarte ocupati, insa nu procedam bine. Studiile realizate de cercetatori au demonstrat ca persoanele care obisnuiesc sa manance la pranz nu vor mai fi tentate sa consume multe alimente la cina.

Atat ora la care iei masa de pranz, cat si alimentele pe care le consumi influenteaza randamentul si starea generala de sanatate. Momentul ideal pentru masa de pranz este intervalul orar 12-13.

 

1. Salata de telina cu mere si nuci
Salata de telina cu mere si nuci este o alegere potrivita pentru pranz daca vrei sa scapi de kilogramele in plus. Nucile si telina au proprietati remineralizante si tonice datorita vitaminelor si mineralelor pe care le contin.
2. Salata cu somon afumat si avocado

Somonul este foarte gustos si este o alegere potrivita pentru o masa usoara si hranitoare, iar avocado este un aliment bogat in grasimi sanatoase care ajuta la mentinerea si imbunatatirea nivelului de concentrare. Aceasta salata iti va oferi energia necesara pentru a face fata stresului de la birou.
3. Salata greceasca
O salata greceasca (cu rosii, castraveti, ardei grasi, masline, branza feta) este o buna alegere pentru ca ofera energie organismului datorita nutrientilor continuti. Pentru un stil de viata echilibrat este important sa te orientezi catre alimente sanatoase, bogate in calciu, proteine si fibre.
4. Legume la gratar
Daca iti place sa gatesti, iti pot lua la pachet un mix de legume la gratar. Dovleceii, vinetele, ciupercile, rosiile sau alte legume care iti plac constituie un pranz sanatos.
5. Orez cu legume
Nu trebuie sa stai toata ziua in bucatarie pentru a pregati un pranz gustos si satios. Orezul cu legume se prepara foarte repede si este foarte gustos cu ciuperci sau broccoli.

Comentarii

comentarii