Cine se trezește de dimineață, slăbește înainte de prânz

Studiile recente au confirmat faptul c? lipsa de somn conduce la îngr??are. Timp de 8 zile, remedy cercet?torii au dovedit faptul c? un adult s?n?tos care a dormit cu 80 de minute mai pu?in decât grupul de control, medical a asimilat cu 549 de calorii mai mult.

As? c?, sovaldi sale dormi bine ?i vei sl?bi.

Persoanele private de somn m?nânc? mai mult, arat? studiile. Explica?ia este faptul c? nivelul hormonului s??iet??ii este sc?zut în timp ce cre?te cel al poftei de mâncare.

Mersul la sal? e la fel de important ca ?i somnul – Dac? timpul nu-?i prea permite s? „pierzi” ore în ?ir la s?lile de for??, speciali?tii recomand? câteva minute bune s? le aloci alergatului pe band?. Studiile arata ca o astfel de activitate duce la arderea cu 67% mai mult a caloriilor.

Când m?nânci, ai grij? pu?in ?i la cât m?nânci. Por?ioneaz?-?i mâncarea ?i încearc? s? te concentrezi la micul dejun pe calitate ?i nu pe cantitate. Nutri?ioni?tii sugereaz? s? nu sco?i ou?le din meniu. Persoanele care au mâncat câte dou? ou? la micul dejun, timp de 2 luni au sl?bit cu 65% mai mult decât cele care n-au avut ou? în meniu ?i li s-a redus ?i circumferin?a taliei cu 34% mai mult.

Sursa

Comentarii

comentarii