Întâmpină vara arătând perfect!

coapse-perfecteIndiferent câte kilograme te-ai îngr??a sau ai sl?bi, pilule coapsele par întotdeauna mari. Iar gr?simea de pe coapse e ?i mai greu de dat jos decât cea de pe abdomen.

Ce e de f?cut? Cum po?i sc?pa de gr?simea de coapse? Oricât te str?duie?ti, tadalafil idiferent de cât de s?n?tos ai mânca, sales ea tot nu vrea s? cedeze. Noi î?i propunem niste metode cu ajutorur c?rora ai putea sc?pa de aceast? problem?:

Cardio

Arderea caloriilor este cheia reducerii procentului de gr?sime , iar exerci?iile de tip cardio sunt cele care fac ca acest lucru s? se întâmple. Cel mai u?or este s? lucrezi câteva ?edin?e cu un antrenor, care s? te ajute s? alegi exerci?iile potrivite. Mersul pe biciclet?, alergatul ?i s?ritul corzii sunt exerci?ii care ajut? ?i pun sângele în mi?care, tonific? ?i picioarele. Pentru a avea rezultate în cel mai scurt timp e nevoie de antrenamente de 60 de minute de cinci ori pe s?pt?mân?.

Fand?ri

Antrenamentele cardio ajut? la eliminarea straturilor de gr?sime, îns? trebuie lucra?i ?i mu?chii de sub acestea. Mu?chii lucra?i, tonifiati, se ob?in cu mult? munc?. ?i un prim pas ar fi efectuarea cât mai multor fand?ri ?i a exerci?iilor care lucreaz? intens mu?chii din partea inferioar? a corpului.

Alimenta?ia

Regula de aur a alimenta?iei este “s? nu sari niciodat? peste micul dejun”. În plus, dac? vrei s? ar??i bine, trebuie s? ai grij? ?i ce m?nânci. Pentru a cre?te rata metabolismului, acesta trebuie alimentat. Cu alimente s?n?toase, combinate corect, f?r? excese.

Exclude?i zah?rul ?i carbohidra?ii rafina?i, opta?i pentru o combina?ie între proteine ?i carbohidra?i complec?i, cu un con?inut crescut de fibre. Proteinele confer? energie (lactate semidegresate, carne, ou?), iar carbohidra?ii (cereale integrale, legume) sus?in energia ?i confer? sa?ietate.

Gust?ri dese

Dac? m?nânci des ?i controlat elimini riscul mâncatului din impuls. Previi foamea, care provoac? supraalimentarea. O gustare de 150-200 de calorii între mese ( un fruct sau o mân? de nuci) men?ine nivelul energiei ?i te împiedic? s? dai iama în frigider.

Eviden?a meselor

Nu po?i sub?ia nimic, nici talie, nici coapse, doar prin exerci?ii. Este important în egal? m?sur? s? reduci din calorii ?i s? arzi prin mi?care mai multe calorii. De?i poate s? par? rudimentar, jurnalul nu da gre? (atât timp cât nu tri?ezi). Pe caiet sau pe smartphone, jurnalul a ceea ce ai mâncat arat?, la sfâr?itul zilei sau al s?pt?mânii, ce ?i unde ai gre?it. Iar gre?elile sunt mai u?or de reperat ?i de reparat.

Pentru a sl?bi 500 de grame pe s?pt?mâna (adic? dou? kilograme pe luna), trebuie s? reduci din diet? 500 de calorii pe zi. Ideal ar fi ca 250 s? fie t?iate din mâncare ?i 250 arse prin sport. Pentru a preîntâmpina probleme de s?n?tate, nu încerca diete hipocalorice cu mai pu?in de 1400 de calorii pe zi. Mai bine o cantitate mic? de mâncare consistent? ?i s?n?toas? decât o cantitate mic? de mâncare cu pu?ine calorii.

Hidratare

Pentru a sl?bi, inclusiv pentru a sc?pa de gr?simea localizat? în diferite zone, hidratarea este esen?ial?. Alege apa ori de câte ori sim?i senza?ia de sete sau de foame ?i consum? minim doi litri de apa pe zi. În cazul antrenamentelor intense, când transpiri excesiv, cantitatea trebuie suplimentat?.

Odihna

Somnul ajut? organismul s? se refac?, nu s?ri peste ora de culcare. Iar dac? prinzi o jum?tate de or? liber? la prânz, profit? de ea! Oboseala ne face s? tânjim dup? gust?ri nes?n?toase, oboseala ne face s? s?rim peste antrenamente. În plus, în timpul somnului organismul consum? mai multe calorii pentru men?inerea metabolismului bazal.

Masaj

Prin alimenta?ie, hidratare ?i mi?care ne putem ajuta coapsele. Dar ?i masajul poate ajuta la diminuarea stratului de gr?sime. Opta?i pentru masaj manual, mult mai eficient decât multe dintre tratamentele “minune” de prin saloanele cosmetice.

Sursa

Comentarii

comentarii